Anasayfa > Circassian and Documentary > Haydi Çerkes’ler.. Birazda zenci olalım..

Haydi Çerkes’ler.. Birazda zenci olalım..


Bu ülkede asimilasyon artık öyle bir boyut almışki bizden olanlar bile aslını inkar edip ben Çerkes değilim şu millettenim ve bundan da gurur duyuyorum diye bağırıyorlar. Yeni nesilde özellikle ”benim babamda Çerkes” cümlesi yoğunluklu olarak kullanılmaya başlandı. Bu ülkenin tarihte başlayan ve şimdide devam eden asimilasyon politikalarına bakarsak bunun gayet olduğunu görürüz zaten.. Benim bu asimilasyonun önüne geçmek konusunda gerçekten düşünülmesi geeken bir önerim olacak..

Haydi hep beraber ”zenci” olalım.

Alın size sebebi.. Bu ülkde aslını reddeden sözde Çerkes’ler ile konuştuysam hepsi beni Türk yapmaya çalıştı. Türküm demediğim zaman ne hikmetse vatan hainliği ile suçladılar ve bilindik sloganları attılar.. İşte kapı orda, Ya sev ya terk et, hatta daha da ileri gidip Çerkes yediği kaba pislemez diyerek afedersiniz babasını köpek yerine koyan dahi oldu. Ne hikmetse ben onlara ben türk değil zenciyim demeye başladığım anda hepside sustu. Türk-İslamı savunan bu şahıslar sanırım bir zenciyi türkün asaletine yakıştıramadılar ve o andan itibaren istediğim gibi Çerkes’im diyebiliyorum. kimse beni başkalaştırmya çalışmıyor. Tüm bu aptalca söylevlere inat soydaşlarım hep birlikte zenci olalım. En azından kimse bizim başımızı aptalca sloganlar ile ağrıtamaz :))

Adiga Ubıhya (Ubıh Zencisi)

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

